Repasované turbodmychadlo Citroen C3 1.6HDI, 66kW

Tyto turbodmychadla jsou použita ve vozidlech: Citroen Berlingo, C3, C4, Jumpy, Xsara, Picasso, Dispatch, Ranch, Relay; Ford C-Max, Focus, Fiesta, Fusion; Mitsubishi; Peugeot 206, 207, 307, 308, Expert, Partner; Fiat Scudo; Volvo S40, V50

Číslo turbodmychadla: 0375Q5, 0375Q4, 0375J0, 0375N0, 0375K5, 0375N5, 9657603780, 9662371080, 9682881780, 9657530580, 1335262, 71793889, 9670371380, 1441254, 3M5Q6K682DD, 3M5Q6K682DA, 3M5Q6K682DB, 1684949, 3M5Q6K682DC, 3M5Q6K682D, 1479841, 3M5Q6K682DE, 1523337, 9682881380, 49173-07500, 49173-07501, 49173-07502, 49173-07503, 49173-07504, 49173-07505, 49173-07506, 49173-07507, 49173-07508, 49173-07513, 49173-07514,49173-07515, 49173-07516, 49173-07517, 49173-07518, 49173-07522, 49173-07523, 49173-07524, 49173-07526, 49173-07527, 49173-07528, 54359707000, 54359717000, 54359887000

Kód motoru: MF9HW / MF9HX / DV6B DV6ATED4

- více kusů lze upravit zatím pouze v košíku!

- Výhodné ceny pro autoservisy a stálé odběratele!

Středový uzel použit od firmy MELETT (UK)

Uvedená cena je bez sady těsnění

Fotografie jsou reálné, nejsou ilustrační!!!

8 470,00 Kč

K tomuto produktu doporučujeme koupit:

Sada těsnění Ford, Citroen, Peugeot, Volvo 1.6HDI, 80kW

Šteft - šroub závrtný M8x20 (celková délka 29 mm)

Šteft - šroub závrtný M8x30 (celková délka 38 mm)

Matice výfuková M8 x 1,25


Máme odzkoušeno, že toto turbodmychadlo lze zaměnit za:

Repasované turbodmychadlo Citroen C3, 1.6HDI, 80 kW


MHI MITSUBISHI

Zkratka MHI pro Mitshubishi HEAVY INDUSTRIES.

Jedná se o oddělení výrobce vozidel Mitsubishi, která zabývá také výrobou turbodmychadel pro vlastní i zahraniční vozidla.

Turbodmychadla PERFOMANCE jsou originální MADE in JAPAN s mimořádnou precizností výroby.

Turbodmychadla MHI byla mezi prvními turbodmychadly, která přišla na trh jako čínský plagiát, zejména pro blízkost Japonska a Japonského automobilového trhu. Učinila tyto výrobní plagiáty pro Čínu velmi zajímavými. Vzhledem ke skutečnosti, že plagiátů MHI jsou v nabídce obrovské množství, i pro nás je to někdy obtížné se v tom vyznat. Ovšem nemají nic společného s vysoce precizní výrobou z Japonska.

Náhradní díly sice do tohoto typu turbodmychadel MHI nedodáváme originál Japan, ale rovněž od špičkového precizního výrobce z Velké Británie MELETT, který jako přidanou hodnotu pro vysokou zátěž má většinu náhradních dílů kovanou.

Proto můžeme zaručit stejnou, spíše vyšší kvalitu výrobku.

Ovšem motory PSA 1.6 Hdi jsou známé svou vysokou nespolehlivostí pro úspornost použitého materiálu, kde v laboratorních podmínkách prošli na výbornou, ale v silničním provozu už ne.

Z hlediska turbodmychadla je hlavním problémem mazání, kde je částečná filtrace motorového oleje pro mazání středu turbodmychadla konstrukčně řešena pouze sítkem, které se rychle zanáší a ucpává se drobnými částicemi z motoru.

Doporučení od nás: V každém případě odejmout toto problémové sítko, rozšlapat, rozmlátit a vyhodit ho do nejbližší popelnice. Úplně dostačující je olejový filtr součástí motoru. A často vyměňovat motorový olej dané specifikace, max. 10 000km.